۲۰۰ ب حساب حرم امام رضا ۲۰۰ بحساب خیریه زدم‌ب عنوان شیرینی کاتم با اون مفنگی ابله.خدایا اینبار شکست بخورم قید همه‌چیو میزنم ن اینارو نگوشکست نمیخوری ♡